ביומימיקרי

משמעות המונח ביומימיקרי היא חיקוי החיים (Biomimicry: Bio=life; mimesis=imitate). ביומימיקרי היא דיסיפלינה רב-תחומית המקדמת חיקוי ולמידה מהטבע לפתרון בעיות בדרכים מקיימות.

חדש(נ)ות מהטבע מרץ 2018

קוראים יקרים שלום,

החודש אנו חוגגים 8 שנים לידיעון חדש(נ)ות מהטבע. מדי חודש אנו מביאים לקורא הישראלי חדשות מתחום הביומימיקרי מהארץ והעולם. כידוע ארגון הביומימיקרי הינו עמותה רשומה מבוססת מתנדבים ללא תמיכה כלכלית מהמדינה. על מנת שנוכל להמשיך ולהעשיר את קוראינו גם בעתיד, אנו מבקשים את תמיכתכם. לתרומה לעמותה לחץ כאן.

ההכנות לכנס הבינלאומי לביומימיקרי שיתקיים ב- 14.06.18 באוניברסיטת תל אביב בעיצומן. בימים אלו אנו משלימים את תכנית ההרצאות וצופים הגעתם של מרצים מרחבי העולם. שמרו את התאריך. הודעה על פתיחת הרישום לכנס תשלח בקרוב.
בידיעון זה נרחיב על אדריכלות ביומימטית וכן על חשיבות מבנה כנפי הציקדה לתעופה יעילה. בנוסף, כחלק מסדר פסח, ננסה לעשות סדר באוסף המונחים הביומימטים.
ואם כבר בסדר אנו עוסקים, לאור הגידול המשמעותי במספר הקוראים שלנו, התחדשנו במערכת דיוור חדשה. אנו מתנצלים מראש אם בעבר ביקשתם שנסיר אתכם מרשימת התפוצה ובכל זאת קיבלתם מייל זה. במידה ותרצו שנסיר אתכם מהרשימה, אנא שלחו מייל הסרה ונדאג לעדכן את המערכת בהתאם.
בברכת חג אביב שמח,
צוות ארגון הביומימיקרי הישראלי